دنیای خاکستری تنهایی اَم...

به یاد آرزوهایم سکوتی میکنم بالاتر از فریاد...

دنیای خاکستری تنهایی اَم...

به یاد آرزوهایم سکوتی میکنم بالاتر از فریاد...

دنیای خاکستری تنهایی اَم...

- یادت/یادم باشد...

✦هیـــچ وقت خودت را برای کسی شـَرح نده...
کسی که تـو را دوست داشته باشد ،
نــیازی به این کار ندارد
و کسی که تـو را دوست ندارد ،
آن را بـاور نخواهد کرد...
------------------------------------------------------
✧دل بهـــر شکستن است ، بیـــهوده مـَرنــج...!
------------------------------------------------------
✦آرام آرام ،
دانه دانه ،
سنگ ریـزه می اندازی
میان بــرکه ی کوچک تنهایی هایم...
چه ساده
پـریشانم میکنی ،
چه ساده
میخنـدی...
------------------------------------------------------
✧تـو مپنـدار که خاموشی من
هست بـُرهان فــَراموشی من...
------------------------------------------------------
✦هـوای ابر پاییـزم به آسانی نمی بارم...
ولی با تـو ، فقـط با تـو هــزاران گفتنی دارم!
------------------------------------------------------
✧من از نزدیک بودن های دور می ترسم...

نویسندگان

چند خطی یادگاری...

دوشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۰، ۰۱:۲۳ ق.ظ

میلاد امام رضا (ع) مبارک باشه به همگی 

من که لیاقت نداشتم نه شب و نه روز میلاد امام رضا (ع) برم حرم اما دلم همش توی حرمش بود

همش یاد رویا بودم ... ایشالا زودتر خبرای خوبی بشنویم 


خدایا به جوونی رویا رحم کن و اونو به ما برگردون 

متن معرفی مو عوض کردم و یاد قدیم ها کردم ... این هم متن معرفی قبلیمه ... :D


مگه میشه آسمون تو قفس بشه اسیر

مگه میشه سروها دل بدن به هر کویر

مگه میشه پنجره خالی از نگاه بشه

موندن و کهنه شدن رسم عاشق ها بشه

مگه میشه چشمه بود ، اما تا دریا نرفت

مثل یک ستاره بود ، اما تا فردا نرفت

من مسافر شبم ، کوله بارم از سوال

واسه دل تنگی من ، کو یه خلوت زلال

کو مجال پرزدن ، تو غبار جاده ها

توی پاییز سکوت ، یه صدای آشنا

خاطرات خسته رو ، دفترهای بسته رو

بگیر از من و نگیر ، این دل شکسته رو...


راستی نظرم یادتون نره هاااااااااااااااا

دلم میخواد اونی اینجا رو مثله تاپیک های خودتون بدونید نظر بدید ...

هر چی خواستید و دوست داشتید ... غریبی نکنید ;)

منتظرم



ی چیز دیگه هم هست ... الان شنیدم که هنوز رویا همونطوری هست ، دعا کنید براش که ایشالا بزودی دوباره بیاد پیش مون 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی