دنیای خاکستری تنهایی اَم...

به یاد آرزوهایم سکوتی میکنم بالاتر از فریاد...

دنیای خاکستری تنهایی اَم...

به یاد آرزوهایم سکوتی میکنم بالاتر از فریاد...

دنیای خاکستری تنهایی اَم...

- یادت/یادم باشد...

✦هیـــچ وقت خودت را برای کسی شـَرح نده...
کسی که تـو را دوست داشته باشد ،
نــیازی به این کار ندارد
و کسی که تـو را دوست ندارد ،
آن را بـاور نخواهد کرد...
------------------------------------------------------
✧دل بهـــر شکستن است ، بیـــهوده مـَرنــج...!
------------------------------------------------------
✦آرام آرام ،
دانه دانه ،
سنگ ریـزه می اندازی
میان بــرکه ی کوچک تنهایی هایم...
چه ساده
پـریشانم میکنی ،
چه ساده
میخنـدی...
------------------------------------------------------
✧تـو مپنـدار که خاموشی من
هست بـُرهان فــَراموشی من...
------------------------------------------------------
✦هـوای ابر پاییـزم به آسانی نمی بارم...
ولی با تـو ، فقـط با تـو هــزاران گفتنی دارم!
------------------------------------------------------
✧من از نزدیک بودن های دور می ترسم...

نویسندگان

بــهـــار میــــشود آخــــــر...

يكشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۰، ۱۱:۴۶ ق.ظ


خدا نه برای خورشید،

نه برای زمین!

بلکه به خاطر گل هایی

که برایمان میفرستد،

چشم به راه پاسخ است . . .

Meshkat-740-671c4e .::..::.. بــهـــار میــــشود آخــــــر ..::..::. Meshkat-740-671c4e


خوب من ! بی بهانه باور کن بی تو اینجا بهار خوبی نیست

من بمانم تو رفتنی باشی؟ این که اصلا قرار خوبی نیست...


عید امسال تنگ می چسبم به تن مهربان تنهایی

بی تو تکرار می کنم با خود: دل سیاستمدار خوبی نیست


تو بخند و بخند و باز بخند! جای این اشک ها که می ریزم

خوب شد که تو زود فهمیدی گریه راه فرار خوبی نیست


قبر این مردگان خواب آلود التماسی است از سر اجبار

که خدا هفت بار فرمودند: مرگ ، گشت و گذار خوبی نیست


دست کم روز های آخر را اندکی عاشقانه تر طی کن

تا توانی دلی بدست آور! دل شکستن که کار خوبی نیست...


سیما نوذری


Meshkat-740-1932d8


::.. تــــبــریک نوشت: بالاخره عید هم رسید.پیشاپیش تـــبـــریک میگم.سر سفره هفت سین دلتون منو هم فراموش نکنید...

::..حلالیت نوشت: از همه دوستان گلم توی این آخرین روزهای سال 90 میخوام که اگه بدی کردم منو ببخشن.من هم همه را میبخشم...

::.. دل نوشت: به هیچ چیز وابسته نبودن، خود، وابسته بودن به نبودن است...!!!




Meshkat-740-1932d8


فـطــــــرس دل

با عشق شرح راز کن ، بر جمله عالم ناز کن ، پرهای خود را باز کن ، پرواز کن پرواز کن ...

 

Meshkat-740-1932d8

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی