دنیای خاکستری تنهایی اَم...

به یاد آرزوهایم سکوتی میکنم بالاتر از فریاد...

دنیای خاکستری تنهایی اَم...

به یاد آرزوهایم سکوتی میکنم بالاتر از فریاد...

دنیای خاکستری تنهایی اَم...

- یادت/یادم باشد...

✦هیـــچ وقت خودت را برای کسی شـَرح نده...
کسی که تـو را دوست داشته باشد ،
نــیازی به این کار ندارد
و کسی که تـو را دوست ندارد ،
آن را بـاور نخواهد کرد...
------------------------------------------------------
✧دل بهـــر شکستن است ، بیـــهوده مـَرنــج...!
------------------------------------------------------
✦آرام آرام ،
دانه دانه ،
سنگ ریـزه می اندازی
میان بــرکه ی کوچک تنهایی هایم...
چه ساده
پـریشانم میکنی ،
چه ساده
میخنـدی...
------------------------------------------------------
✧تـو مپنـدار که خاموشی من
هست بـُرهان فــَراموشی من...
------------------------------------------------------
✦هـوای ابر پاییـزم به آسانی نمی بارم...
ولی با تـو ، فقـط با تـو هــزاران گفتنی دارم!
------------------------------------------------------
✧من از نزدیک بودن های دور می ترسم...

نویسندگان

لمس بودنت مبارک...

سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۱، ۱۱:۳۸ ب.ظ

happyyhappyyhappyyhappyyhappyy
happy cakekhersiiihappy cake


paeezi bargpaeezi bargpaeezi bargpaeezi bargpaeezi barg



پاییـــــز !
سلطان فصــل ها!
خیلـــی ها دوستــت دارنـــد
 اما شایـــد بـرای اینــکه هنــــوز اول راهــی...
پاییـــــز من همــــراه تـو تا آخـــریـن بـــرگ فصلـت زرد میـــشوم
 تـا بگــم لحـظه لحــظه زرد شــدنت زیبــاست...




paeezi bargpaeezi bargpaeezi bargpaeezi bargpaeezi barg



... قلبـــــــم  پاییـــــز را دوستـــ دارد ...



paeezi bargpaeezi bargpaeezi bargpaeezi bargpaeezi barg



پاییــــــز را دوستـــ دارم

بخاطر غریبـــــــ  و بی صدا آمدنش

payizi bargpayizi bargpayizi bargpayizi bargpayizi barg


بخاطــــــر رفتن و رفتن...

 و خیس شدن زیر بـــــاران های  پایـیـــــزی

payizi bargpayizi bargpayizi bargpayizi bargpayizi barg

 
پایـیـــــز را دوستـــ دارم بخاطر تــولـــد پاکش


زرد است که لـبریز حقایق شـــــده است

تلـــــخ است که با درد موافق شده است



khazan barg



paeezi bargpaeezi bargpaeezi bargpaeezi bargpaeezi barg



امشب تــولــــد یه عـــزیــــزه که حضـــورش پایـیـــــز رو خـواستنـــی تــر کـــرد


happy naz

امـــروز روز تـــولد تــوست...

  نمیـــدانم کجایــی...

 اما میــدانم که هستــی ...

 میــدانم که شـادی و در این شادمانــی شایــد لحـظه ای مــرا بـیــاد نمــی آوری ٬....

 

امـــروز روز تــوست...

  زیبــای نـاپـیــدای من...

 و مـن پـر رنگ تــر از همیـشه...

 بیــاد تــوام ...

 

از خــاطراتِ سـالها...

 ایــن روز را کنـارت بـودن نصیـبــی نمـانـده جــز اشک های شبـانــه .....

 امـــروز روز تـــولد تــوست...

 و مـن شــادم بــرای شــادی تــو....

 و غمگیــنم بــرای تنــهایـی خــودم ...

 

امـــروز تــو با هــــزاران آرزو...

 و شـمع ها را فـــوت مــی کنـی...

  در دل مــن اما تنــها ...

 آرزوی تـــوست ٬ امـــروز روز میــلاد تــوست...

  و من بــه انــدازه ی هـــزار سال نبــودنت دلتـــنگ تــوام ....

 تــویـی که تنــهایــی را به مـن هدیــه کـــردی

 

68/08/03

ghalb gif لمــس بــودنـت مبـــارک ... ghalb gif

happy naz



happy birthday

happyyhappyyhappyyhappyyhappyy




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی