دنیای خاکستری تنهایی اَم...

به یاد آرزوهایم سکوتی میکنم بالاتر از فریاد...

دنیای خاکستری تنهایی اَم...

به یاد آرزوهایم سکوتی میکنم بالاتر از فریاد...

دنیای خاکستری تنهایی اَم...

- یادت/یادم باشد...

✦هیـــچ وقت خودت را برای کسی شـَرح نده...
کسی که تـو را دوست داشته باشد ،
نــیازی به این کار ندارد
و کسی که تـو را دوست ندارد ،
آن را بـاور نخواهد کرد...
------------------------------------------------------
✧دل بهـــر شکستن است ، بیـــهوده مـَرنــج...!
------------------------------------------------------
✦آرام آرام ،
دانه دانه ،
سنگ ریـزه می اندازی
میان بــرکه ی کوچک تنهایی هایم...
چه ساده
پـریشانم میکنی ،
چه ساده
میخنـدی...
------------------------------------------------------
✧تـو مپنـدار که خاموشی من
هست بـُرهان فــَراموشی من...
------------------------------------------------------
✦هـوای ابر پاییـزم به آسانی نمی بارم...
ولی با تـو ، فقـط با تـو هــزاران گفتنی دارم!
------------------------------------------------------
✧من از نزدیک بودن های دور می ترسم...

نویسندگان

رمان بامداد خمار... :(

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۴۲ ق.ظ

سلام


بعد ی مدت نسبتا طولانی دلم هوای خوندن رمان کرده بود ؛ بعد از رمان همخونه که خیلی هم دوستش دارم دنبال یه رمانی بود که چند سال پیشا خونده بودمش ولی اسمش خوب یادم نمیومد . فقط اسم شخصیت اصلی داستان یادم بود


ولی عاقبت جوینده یابنده س   خیلی دوست داشتم یه بار دیگه بخونمش که شد



به جرأت میتونم بگم اینم یکی از بهترین رمان هاییه که خوندمش + در زمانی که منتشر میشه یکی از پرفروش ترین رمان ها بوده ؛ یادمه اولین بار که خوندم تا یه هفته ای حالت افسردگی داشتم و خیلی حالم گرفته بود ...


واسه همین اگه حال روحی خوبی ندارین بهتره نخونینش icon_e_wink.gif

رمان بامداد خمار

اینم یه مختصر درباره ش :

بامداد خمار عنوان رمانی است نوشته فتانه حاج سیدجوادی در سال ۱۳۷۴

این کتاب در ۱۰ سال ۳۰۰ هزار نسخه فروش داشته و برخی از نوبت‌های چاپ آن با شمارگان ۱۰ هزار نسخه در خور توجه است. سوزان باغستانی بامداد خمار را به زبان آلمانی نیز ترجمه کرده است. این ترجمه در آلمان با میانگین ۱۰ هزار نسخه بارها به چاپ رسیده‌ است

بامداد خمار داستان عبرت‌انگیز سیاه بختی محبوبه در زندگی با عشقش رحیم است که از همان برگ های نخست داستان آغاز می‌شود و همه کتاب را دربرمی‌گیرد



دانلود :

Bamdad Khomar - part 1

Bamdad Khomar - part 2

Bamdad Khomar - part 3

Bamdad Khomar - part 4

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی